2011-05-02 | 17:27:34

vintern rasar ut bland våra fjällar...

nja, det snöar förfan!
Känns som om det precis varit sommar och hösten har kommit för att sedan vintern ska komma och ge oss vita landskap igen. Inte okej någonstans alls!

Sedan jag sist skrev så har det inte hänt så mycket.
Jag har räknat ner dagarna till studenten, gjort lite skolarbete och så.

I fredags var jag på 5ive, ett stort tack till sofia som var glädjespridare nr1 och gjorde min kväll bra.
Dock slutade kvällen inte som önskat men det ordnade sig.

På valborg blev det en lugn kväll hemma framför hockeyn, eller jag somnade. hehe

Sedan har jag snickrat ett vindskydd på baksidan, duktigt av mig :)

Nu ska jag plugga på naturkunskapen tills provet på fredag....



PUSS ♥
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: