2011-05-12 | 01:29:41

You the one that I love, the one that I need

Tror jag har försökt skriva typ miljoners gånger hur mycket Oskar betyder för mig.
Men allting har slutat med att jag tagit bort det jag skrivit då det inte går att förklara.
Denna man är verkligen mitt allt.
Han vet hur man får mig glad, han vet mina svaga punkter.
Han gör min dag värd.

Varje gång jag tänker på honom får jag fjärilar i magen, precis som för mer än 3 år sedan.
Att tänka tillbaka på den tiden får mig att le och skratta inombords.
Alla tokigheter vi gjorde, de dagar vi var i Bagarparken och spelade fotboll.
Stannade längre än alla andra.
Du brukade kittla mig tills jag inte kunde andas längre men du älskade det.
Alla känslor som jag hade för honom då har jag fortfarande kvar, lika starka om inte starkare.
Jag kan le av att bara tänka på honom, tänka på alla ord han säger som värmer mitt hjärta.

Han är det viktigaste för mig.
Jag vill spendera resten av mitt liv med honom, uppleva alla dessa vuxensaker tillsammans.
Skratta och gråta tillsammans livet ut.
Han är mitt allt, hela min värld.


Jag älskar dig över allt annat och jag hoppas du förstår att jag gör vad som helst för dig.
Vad som helst.
I din närhet känner jag mig trygg.
Varje sekund jag inte är i din närhet så längtar
jag tills vi ses igen.
Du har mitt hjärta i dina händer.
Jag älskar dig♥
1 Kommentarer
Frida:

svar:



ja visst är dom mysiga? :)

2011-05-26 | 17:20:05
URL: http://fridaalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: