2011-02-18 | 17:56:22

18:e februari

Okej,har inte skrivit på 5 dagar.
känner dock ingen press till att skriva så ni får ta det som det kommer.

Jag och ogge firade 3 år på alla ♥-ans dag och jag fick lov att tillbringa den dagen på skolan, från 8.20 till ca 21.00
KANONKUL

Kan även passa på att säga att läkarna tror att jag har en hudsjukdom men dom vet inte vilken, så fick snällt donera typ halva min tumme till ett biopsiprov och typ hälften av mitt blod till massa tester.
Får veta om 3 veckor ca vad det är.

Tisdagen var lugn, cyklade och körde fys på träningen.
Onsdagen var också lugn.

Torsdagen tillbringade jag först hos käftis och sen på utbildningsmässa på Nolia.
Blev ingen träning på torsdagskvällen.

Idag har jag inte haft någon lektion då de utgått och man fick jobba hemma istl.
Så jag gjorde bort massa ärenden istl.
Inhandlade lite saker.



JOKER

Puss ♥
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: