2011-02-13 | 19:48:05

13 februari

Har inte skrivit något på några dagar då jag har haft fullt upp!

I fredags var jag i skolan sen for jag hem för att senare på kvällen spela match och dra på krogen
med massa trevligt folk. Matchen spelades mot dalen och vi vann med 5-2 och allting var på topp
inför krogen.

Kvällen slutade dock inte fullt så bra när folk for tidigt från corona osv.
Men det är glömt och förgånget nu!

På lördagen så var jag och bby på wilmas och fick arommassage som var uuuunderbart!
Sedan bubblade vi i en mysig pool.

När vi kom hem var vi helt slut så vi somnade på sängen tills middagen stod på bordet.

Efter det for vi hem till ogge och såg på film "i rymden finns inga känslor" och "step up 3" sedan sov vi gaaanska gött hela natten fram till kl 11.

Sedan skulle jag hem och städa för att sedan äta middag och fara på the studio med min bästaste, ogge!


ÄLSKAR DIG ♥
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: