2011-04-27 | 22:02:09

You are the song I love to sing

Jag hatar verkligen att komma på rubriker.
Råkar man skriva något fel så är man nere, allting misstolkas.

Idag har jag gått i skolan, ovanligt....
Vi hade först ledarskap med Agneta, tja vad ska jag säga. hon är som hon är... :)
sedan lyssnade vi på en föreläsning om hedersrelaterat våld, det är verkligen hemskt hur vissa har det.
tänker på en tjej som hade blivit mördad av sin pappa för att hon hade en killkompis, EN KILLKOMPIS!
kom igen, får dom inte ens ha kompisar som är killar. sjukt hur världen ser ut, hur vissa religioner kan vara typ hjärntvättade. Jag har egentligen inget emot andra religioner med annan tro men det är väl sjukt att man ska döda sin dotter eller son för något sådant obetydelsefullt.

Sedan var det idrottsmedicin och vi skrev på våra uppgifter, så den är klar nu iafl förutom power pointen,
idrottsmedicinen var följt av småföretagande b där vi gjorde årsredovisningen. så snart klart

Känns galet att om 60 dagar, om man räknar idag så tar vi studenten.
Då blir man stor större flicka, men jag kommer alltid vara pappas lilla flicka, alltid!

Jag och jenny i Teneriffa :)

Nu ska jag steka lite fläsk i solariet och sedan duscha och krypa isäng utan min bby, :(

PUSS ♥
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: