2009-06-03 | 22:30:27

ooooont

jaha, då har man kommit hem från hajken då.
det var jobbigt och tungt. Första dagen vart en dag med lång vandring och massa värme.
sedan blev det uppsättning av tältet och efter det middag. Och jag fick nästan psykbryt på en tjej i min grupp, gör inget utan ligger bara i tältet och sover hela tiden. Nådigt sur blir jag och när jag inte sover, äter och dricker ordentligt så blir jag värdens sur kärring. Men jag var inte den enda som var det (A).
Sedan andra dagens vandring var typ 4 km i uppförsbacke med en 10-15 kg tung ryggsäck. och sen kommer prolympia elever UTAN ryggsäckar och klagar. Jag brann nästan av.
Vi går och går och går och kommer fram till någon skreva, lr vad det heter.
Det var stenar i en lång uppförsbacke och hade man ramlat bakåt så hade man helt klart brytit nacken av sig.
När man äntligen hade kommit uppför backen så var det nerför på endel lösa stenar.
sen så kom vi fram till lunchstället där vi åt mat, nudlar och riskakor! as gott!
sedan packade vi ihop och fick till sista platsen där vi skulle sova.
Denna plats var också vid stranden.
vi slog upp tältet igen och hon gick och sov.
vi gjorde mat och åt, då kunde hon komma fram.
Sedan så gick hon och sov igen. Mina nerver kokade!
sedan så hade lekgruppen sin tid för lekar. DÅ SEKAR HON NER ALLT!  tog ca 5 min innan hon kom ur tältet till alla andra. Helt sjukt så egoistiskt. Hon säger inte mkt men när hon säger något så är det med kax hon säger det.
Sen sitter hon uppe och sedan går hon och lägger sig.

Medans nästan alla andra tjejer satt och myste vid en eld med varm choklad och mashmallows! Mysigt mysigt!
Sen gick vi och la oss.
Jag frös hela natten men söta Marie värmde mig! TACK!
sedan klockan tio i åtta klev vi upp och miss ego låg kvar i sängen. mina nerver brann vi det tillfället!
Efter frukosten så traskaden vi till ett lunchställe där vi åt och sedan gick vi vidare till en parkering där bussen hämtade oss.
Vi kom hem och sen så kom älsk och hälsade på mig en lite stund.
sen ikväll så har jag inte gjort mkt. kilade över till marika en tvärtis.

Imorgon blir det ingen skola. Finns inget värt att vara där. har redan gjort allt!
Sen så kommer älsk på eftermiddagen när han har slutat och han lovade mig en helkroppsmassage!
Men nu ska jag ta och kila!

Btw, jag har blåsor på fötterna och blåmärken på höfterna efter väskan, funny.

puss´n


Latli

  Hon älskar mig, jag lovar!

NÅGON JAG HAR SAKNAT MASSOR!

  Han har hela mitt hjärta!
2 Kommentarer
Mallan:

Asgott med riskakor! Jag ska fan köpa hem det!

2009-06-04 | 00:01:56
URL: http://malindahlgren.blogg.se/
Mallan:

sv: DET GJORDE JAG MED :D :D :D 2 FÖR 25, VÄRSTA KAPET! :D

2009-06-04 | 22:40:00
URL: http://malindahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: