2009-06-29 | 10:34:20

-

ingen rubrik behöver inte betyda något dåligt bara att jag har rubriktorka.
Jag har inte skrivit på ett tag då jag inte riktgit har orkat lr haft tid.

Jag har bara varit hemma i o´block och slappat.
har spenderat lite tid med petra och jessica, tog även årets första dopp då!
men ikväll har jag lovat jessica ett kvällsdopp också!

Jag har även varit med ogge, bara slappat och myst!

Jag har faktiskt tagit mig i skinnet och börjat fara ut och löpa! *stolt*
annars har jag målat staketet, grävt massa sand och paddat(?)

Men nu ska jag ut och övningsköra, :)
vi höres senare!

puss´n

btw, vaknade och läste ett sött sms av älsk, det gjorde min dag!

   STOLTA BÖNDER!
1 Kommentarer
jessica:

Jaaa! Ikväll ska vi bada! :D

2009-06-29 | 11:28:39
URL: http://jessicavanman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: