2008-09-23 | 13:03:40

daaaaaaaatorkunskap...

jaha, då sitter jag och lyssnar på kerstin som babblar på om något som är invecklat tror hon.
vilket det egentligen inte är. menmen
ikväll så blire nog att plugga lite spanska. hade egentligen prov idag. men i och med att Bror var borta dom två sista lektionerna så flyttade vi provet tills på fredag istl. happy faaace :)

hahah,idag på lunchrasten så körde vi cp-leken.... inga kommentarer men jag var nog bäst av alla.... :}

jag hade inte träffat ogge sen i lördags då vi sågs typ en timme innan jag skulle till emma och partaja loss :)
sädfaacce. men jag träffade honom imorse på bussen i typ 45 min... inte mkt.
jag saknar pojken :(

nu ska jag göra ett försök och lyssna. hehe

hare


pussssbbaaa

// lati

saknar honom.
1 Kommentarer
juuuuuulia:

knappast att du var bäst på den leken? :O

hostjaghost..

2008-09-26 | 07:58:26
URL: http://juliake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: