2011-01-10 | 17:17:55

Tidsfördriv

Snodde denna lista från Jeff som ett tidsfördriv.

Namn: Nathalie Ingrid Marcella Nilsson
Piercingar: Öron
Tatueringar: Nacken och fler planerad.
Hårfärg: mörkblond?
Fräknar: neeh

Motto:
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, speciellt när det är vinter.
Tycker du att du är attraktiv? neeh
Röker du? Neeh
Vilken parfym använder du? Britney Spears &Nina Ricci
Vad är du rädd för? Att någon nära ska dö
Gillar du att tvätta? Kan jag inte påstå
Gillar du berg- och dalbanor? LOVELY!


Senaste...
Filmen du hyrde?
Bra fråga, kommer inte ihåg.
Filmen du köpte? Varför köpa när man kan hyra?
Låten du hörde: Mikrofonkåt - september
Låten du laddade ner? Written in the stars
Personen du ringde? Far min
Personen som ringde dig? Mor min
TV-program du såg? Center stage – turn it up
Person du tänkte på? Älsklingsogge ♥


Favorit...
Dryck:
Fanta wildberries
Kläder: det som finns i min garderob?  
Film: ps. I love you
Bil: min?
Serie: har ingen

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
Ja
Gråtit över en flicka? Nej
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Ja
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Nej


Antal...
Gånger ditt hjärta brustit?
En, fast sen blev det helt igen
Hjärtan brustet på grund av dig? Venne
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? En del
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Någon gång

Senaste...
Boken du läste?
Haha, oliver twist kanske?
Personen du fick e-mail av? Agneta från svenskaskolidrottsförbundet
Personen du fick brev av? Emma
Personen du fick sms av? Clara
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår
Saken du köpte? Skor



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: