2010-01-18 | 17:52:19

ny dag, nya tag

Denna vecka innebar att vi startade med det nya schemat vilket innebär inga sovmornar..... LOVELY!

Skrev senast i lördags, vilket är för två dagar sedan.
I söndags så spelade vi match mot serieledarna och vi spelade 5-5.
Sedan på kvällen så va jag med älsk och myste massor! <3

Idag började veckan med nytt schema och det var rätt slappt även fast jag började 20 över 8 och slutade 3 fast skulle egentligen slutat halv fyra.

Har nyss hävt i  mig massa risgrynsgröt och äggmackor. Är väl julmat och det känns uttjatat, tyvärr...

Ikväll kallar träningen och det kommer bli skönt att lira.
Har dock en rygg och en fotled som spökar, men överlever nog!


Nu ska jag ta och göra bort engelskan som skall redovisas imorgon...

HARE
// LATLI
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: