2010-01-16 | 18:38:50

lördag hela dagen!

Satt tidigare och fingrade på ett nytt inlägg men kom snabbt av mig då jag fick annat för mig.
Igår, fredag så spelade jag och några till från laget match med jun laget och vi vann med 4-3 och jag fick näta!

Idag har jag gjort bort engelskan, LOVELY!
Sedan for jag på ola och kollade på a-laget herrar. dom vann också!

Nu har jag ätit pasta till middag och sitter och väntar på älsk, han borde komma när som helst!
Vi ska mysa hela kvällen och kanske baka, vem vet?

Imorgon taggar jag match mot vännes, vi ska och måste vinna!

Nu ska jag ta och kila.

Kastar upp en bild jag tog idag på blommorna vi gav mamma i torsdags då hon fyllde år.



HARE
// LATLI

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: