2010-12-02 | 19:22:10

buuuula

Idag lyckades jag med sämsta hittills.
jag skulle öppna bakluckan på pappas bil och hälsa på joker.
bakluckan brukar dock vara ganska enkel att öppna så jag gjorde som jag alltid gjort och kastade upp luckan i hopp och tro att den skulle gå hela vägen upp.
MEN INTE DET. den far upp typ lite mer än halvvägs och jag får fanskapet i pannan, I PANNAN!
vilket leder till att jag få en cp bula i pannan, snyggt naty. du ska ju inte alls ut på krogen imorgon....... dame.

sitter nu med huvudvärk och en bula och pluggar.
ska plugga lite till nu innan träningen.

sen ska jag sova lääääänge imorgon för vi har sovmorgon till kvart över tolv ♥

btw, glömde en viktig detalj.
när jag berättade för pappa vad som hände skrattade han och sa att jag skulle kylt med snö och att det ändå inte gjorde nått för det finns ju ingen att skada. tack pappa ♥

och när jag berättade för mamma i telefon började hon skratta mig i örat, lovely ♥

nu ska jag fortsätta med plugget

puss ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: