2009-11-03 | 21:37:19

tjaaaaaaaa igen.

Okej, nu ska jag ta mig i kragen för att börja blir lite mer aktiv på bloggen.
Senast jag skrev var.....innan jag for till Götet vilket var super länge sedan.
Ungefär en månad sen. Inte bra.

Så vad har jag haft för mig dessa fyra inaktiva veckor. INGET!
Livet har väl varit som vanligt. Plugg,plugg,träning och träffat ogge om jag hunnit.
Det var typ två av dom inaktiva veckorna.
Dom två kvarstående veckorna har jag varit sjuk en vecka och den andra var lov, höstlov typ? vet bara att vi var lediga...

Just nu för tillfället sitter jag och tar en paus från historia pluggandet.
Min nacke värker av att jag suttit och gluttat i en tjock hemsk bok på grekiska.....

Har utöver historiaprovet ett rättskunskapsprov och svenskaprov kvar som jag inte gjort än då jag var sjuk när det skulle göras.

Tänkte kasta upp några bilder men det får vänta då jag hellre går och ser på handbollen! :)

Ni får ha det!

Hare
// LATLI
2 Kommentarer
Anonym:

Fin blogg (: Trelvlig helg <3

2009-11-07 | 12:26:55
Anonym:

Fin blogg (: Trelvlig helg <3

2009-11-07 | 12:27:02
URL: http://hildavsfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: