2009-11-10 | 21:37:34

nattinatti!

Nu ska jag hoppa i korgen efter någon timmas slumrande framför hockey´n.
Ska bara borsta bissingarna sedan bädda upp.

Står samtidigt i valet och kvalet om jag ska följa med och bubbla på iksu då vi har sovmorgon till halv tio.
Iksu,inte iksu,iksu,inte iksu......får fan beslutsångest.

beställde även tid idag hos dragonfrisörerna.  Sitter och försöker klura på hu jag vill ha det.
Vill ha någon frisyr men ändå långt hår då mitt hår se fuckt up ut då det blir kort i och med att allt blir typ 5 cm kortare tack vare att jag har lockigt hår.
Vad tycker ni? :)

Höhö,dom få som läser min blogg, ;p

Men nu ska jag sussa!

NATTI NATT!
 
// LATLI

Kastar in en bild från rätt länge sedan.  Mitt hår var kort då.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: