2009-11-07 | 09:37:48

lördag hela dan!

I torsdags hände det inte så mycket.
Tog bussen hem med älsk,pluggade lite, åt middag sen vare träning med laget.

Fredagen blev en mys kväll med ogge. Vi såg film och åt godis! mysigggt!

Idag ska jag ta och plugga lite sen så blire att lira match kl halv ett på ola mot sävar(?).
Sen blire att fara hem äta och så för att sedan fara och uppvakta carro!

Kan berätta att mitt knä som jag opererade har börjat jävlas med mig nu!
Har haft lite småvärk i det men är som inget med det. Men nu gör det för fan ont :O
Jag vet inte riktigt hur det gör ont, som under själva knäskålen, schlatter kanske? :S

Ska ändå spela matchen idag, om jag kan.
Men lät som om vi skulle fara och kolla upp det om det inte gick över.

Men nu ska jag ta och äta frukost och så innan matchen.

Hare
// LATLI

Slänger in en bild från i sommar.

(VI ÄR INTE NAKNA!)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: