2009-08-13 | 00:30:42

rubrikstorka...

det är det enda jag kan säga, eller bloggtorka passar nog bättre.

senast jag skrev var det måndag nu är det onsdag, snart torsdag,
klockan kanske hinner bli torsdag, men vi ser väl.

Igår spenderade jag dagen med Oskar på stan.
blev att framkalla massa foton som jag tagit på min brorsdotter.
köpte även display plast för att skydda kamera displayen. men den sög.
lossnade direkt!
när vi hade strosat omkring på stan och fördrivit tiden innan jag fick hämta ut korten
så tog vi bussen hem.
oskar stannade en stund då han var tvungen att fara hem innan träningen och äta osv.

jag åt också innan träningen, packade mina saker och begav mig till Julia innan träningen.
typ tradition...

på träningen körde vi först backträning för att sedan jogga tillbaka till hallen och köra lite situps osv.
efter en kvarts vila kanske så körde vi igång med innebandyn, helt sjukt skönt det var att lira igen efter uppehåll ett tag.
lr klart jag lirade i slutet på förra säsongen men spelade inte med direkta klartecken och så.
men nu när jag fått klartecken så känns det bättre, men måste ändå vara försiktig då jag har kvar en "glidning" i knäet men med styrketräning så blir det bättre.
blev även rekommenderad att köpa ett specialbeställt knäskydd från USA eller nått sånt, men det skulle gå på ca 5-6000 kr.
lite väl saftigt för min del.
klarar mig bra med det jag har nu tycker jag.

sedan for jag hem och efter en stund kom Oskar förbi och gav mig en god natt puss, sötnosen min!
somnade vid ett då det regnade, åskade och blixtrade en hel del och dom som känner mig vet att jag tycker det är otrevligt osv.
somnade och vaknade 08.03 då något mongo ringde.... såna borde straffas.
satte igång scrubs som jag för övrigt sett klart nu.

for till stan med pappa och var social och hjälpte till med saker.
kom hem och for till Ica då jag, Julia och Petra skulle göra tacopizza till middag för att sedan dra vidare och se
sommaren med Göran.

Petra fick för övrigt åka bil med mig för första gången, hon tyckte jag var duktig!

bion var mycket bra och rolig!
fast det roligaste hände nog i slutet då Julia säger i totaltystnad, "vadå?" för att spela dum.
och killen och tjejen som satt bredvid mig började viska till varandra,
-fattar hon inte?
-va, gör hon inte?
det slutade med att Julia skrattade så tårarna kom och Petra började damp-skratta.

nu ligger jag i sängen och funderar starkt på att sova då jag ska spendera kvarstående av veckan med massa ungar i Lycksele på North Aktive Camp.
bäst att få så mycket sömn som möjligt.
tydligen så blir det stan imorgon också, eller bör kanske säga idag då klockan är över 00.00.
fast först blir det förhoppningsvis lite mys med älsk innan då jag inte är hemma på våran 1 och ½ års dag men finns inte så mycket jag kan göra åt det nu.


Förövrigt kan jag ju passa på att säga förlåt till Oskar för att vara sån dåligt flickvän som inte planerar och bokar upp sig på dom speciella tillfällena i ett förhållande eller vad man ska kalla det.


t.ex. när vi hade vår ½ års dag så var jag inte hemma, förlåt för det.

Och förlåt för att jag är borta nu.


Kan inte säga mer än att han är mitt allt och att jag inte vet vad jag skulle ta mig till utan honom.

Han är verkligen något speciellt.

Jag tänker behålla honom livet ut.

3 Kommentarer
marielle:

hahaha men så jävla töntigt :O så jävla cooola att köra framför en buss, orka slösa bensin påre :)

2009-08-13 | 11:51:48
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/
JULIAKE:

haha, jag är rolig jag :]

2009-08-13 | 17:34:21
URL: http://juliake.blogg.se/
MARIELLLLE:

ja jag vet :O

2009-08-16 | 17:22:56
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: