2009-08-23 | 01:49:10

ooops, glömde

glömde lägga in några bilder från lägret!



kan ju passa på att säga att min älskade vän marika har begett sig till sundsvall och lämnat mig kvar ensam på gatan!
(hon bodde mitt emot mig!)
jag saknar henne som en dåre redan och hon for i fredags.
gick dit innan skolan och sa hejdå, tårarna kom och ja,osv osv.
var faktiskt riktigt tufft att säga hejdå.
och, jag hade lovat mig själv att inte böla, men det höll inte på långa vägar... :(

nämen nu är mina rullgardiner alldelens för blytunga.
blev inte så många bilder, två st.
men mer kommer så småningom!

hare

//
EN TRÖTT LATLI
1 Kommentarer
MARIELLE:

svar: jaaaaaaa :D

2009-08-24 | 18:22:48
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: