2009-08-07 | 09:40:06

grattis till mig!

jaha, jag har alltså inte skrivit på några dagar.
jag har hunnit med att vara på nolia och svettats som en gris!
sedan tog jag bussen till julias stuga på spikskär.

jag och julia cyklade 1 och ½ mil på E4:an och vägen bestod av både uppför- och nerförsbackar....
vi skulle fara och vara med amandiii!
vi åkte bil hem.

jag har hunnit bryta av nageln... :( (dock ointressant)

och idag fyller jag faktiskt år!
jag blir alltså 17 år, big girl!
dock känns det inte så speciellt längre,men jag överlever!

nu ska jag gå och baka tårta!

hare

// LATLI


1 Kommentarer
marielle:

du får sluta att köra moped runt bussarna på kvällarna :O DU KOM JU MED I TIDNINGEN

2009-08-07 | 12:35:03
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: