2010-12-10 | 13:36:52

utan kronjuveler

Igår så kastrerade vi Joker, gick väl ändå okej måste jag säga.
Han gjorde inte många knop igår utan såg helt drogad ut.

Men på natten levde han rövare. Han skulle absolut ligga i min säng, gå ut och kissa 4 gånger under natten plus äta och dricka. Vilket innebär att jag var tvungen vara vaken för att ta av honom den där jävla tratten....
Kan även meddela att jag typ skar sönder ansiktet på tratten då han höll på att slänga och ha sig med den,kan lova att han var ganska less på den.

Men idag istl för att gå med tratt så har han på sig mina gamla matchshorts, snyggt.



Lägger in några bilder på lill ponken både från igår och typ en från idag, den med shortsen.

Puss ♥
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: