2009-09-17 | 23:38:09

tröööööööööööööööttttt....

Mina ögon är på väg att falla igen när som helt men tänkte slänga in ett natt/kvällsinlägg.
Efter att jag hade "ätit" middag,pyttipanna,macka och ägg. (åt ägget och mackan,kollade mest på resten)
så kom älsk hit och myste med mig tills han var tvungen fara på träning.
Helt sjukt vad jag har saknat honom, har inte träffat honom sen i måndags(?) vilket suger.
Vi har nästan aldrig tid att hinna träffas för är vi inte i skolan så har vi träningar, har vi inte träningar har vi läxa.
Så enda tiden som blir över är på läx och träningsfria kvällar och helger, om vi inte har någon match eller något inplanerat.
Det är verkligen jobbigt kan jag berätta.
Jag vill inget hellre än att träffa honom oftare då det är han som alltid finns där för mig,
han som ger mig ork att gå till skolan osv.
HAN ÄR MITT ALLT!

Men nu ska jag ta och sussa då det rent utav svider i mina ögon.......

MIN HJÄLTE!

HARE
//LATLI
2 Kommentarer
MARIELLE:

sv;Alltid trogen läsare :) :)

men varför gör ni bara inte så att ni sover hos varandra då hinner man ju ändå träffas, eller att ni pluggar med varandra ;(

2009-09-18 | 12:58:34
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/
MARIELLE:

what?

2009-09-19 | 12:45:50
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: