2009-09-21 | 18:03:22

mjauuuu

Senast jag skrev var i torsdags.
I fredags så var jag på draggen till ca tjugo i tolv eller något sådant, jag kilade ner på stan då ogges lektion började.
Jag är trogen östra elev och tack gode gud över mitt val!
Kollade runt lite på stan, gick och plockade ögonbrynen,det lilla som behövde plockas.
Gick på min enda lektion på fredag från klockan 13.00 till 14.20, inte speciellt men ändå.
Sedan for jag hem och åt tacos för att sedan fara och kolla på ogges match, dom vann med 6-5 tror jag. Älsk gjorde 1 mål och en assist. :)

Sedan på kvällen så låg jag och oskar bara och myste då han skulle sova hos mig.
Lördag skulle ogge döma match så han for runt kl halv elva för att hinna hem och göra endel saker.
På lördagen for jag omkring i stan med pappa, blev att inhandla ett par nya innebandy skor.

Sen på lördagskvällen var jag med älsklingen och myste!
På söndagen blev det att städa hela huset, pust.
Det var jobbigt.

Idag har jag varit i skolan och haft cirkelträning på idrotten, fast vi gör typ annat halva lektionen tack vare våran lärare....
Sedan hade vi matte och engelska. Skulle egentligen haft teckenspråk men den utgick av någon anledning men jag var happy ändå :)
Istället för att sitta kvar på skolan och uggla tills alla andra slutar så gick jag och marielle ner på stan, satte oss på en bänk om pratade lite!

Sedan runt tjugo i tre gick marre till busstationen för att möta rasmus så jag strosade omkring själv på stan tills ogge kom ner på stan. :)
Vi tog bussen hem kl halv fyra till O´block!

När jag till min stora glädje kom på att mina paket skulle komma idag så tvungade jag med mamma till bk för att hämta ut det!
Skulle egenligen fått det i fredags men hade inte kommit då men men.
En randig tröja och fyra par örhängen.

Efter det blev det middag och cheka upp lite om göteborgsresan.
Men nu sitter jag här och gör inget, funderar på att kanske fixa till mig tills träningen då vi ska ta nya lagfoton..... och enskilda.................... inte taggat, det ska tydligen synas på spelscheman osv, great!

nämen nu ska jag ta och kila iväg och göra lite vettiga saker.

Btw, kan ju berätta att jag och malin har ett dil om att inte gå in på apberget förän till jul, good luck!
Skulle dessutom behövt hjälp med att ladda ner låtar, så om någon snäll själ kan hjälpa mig så vore det guld värt!

Men vi höres!

Hare
// LATLI
2 Kommentarer
MARIELLE:

jag kan ladda ner åt dig om dom är på youtube ju ;) ;) ;) Och ÄLSKA östra!

2009-09-21 | 19:51:33
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/
Oskar:

Kan fixa ett program åt dig så du kan ladda ner vilken låt du vill. Från spotify, youtube eller vilken källa som helst.

2009-09-22 | 07:16:06
URL: http://oskarsfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: