2009-09-17 | 17:03:44

med stor förväntan...

Klev jag in genom dörren och hoppades på att min beställda tröja från h&m skulle ha kommit men ikke.
Denna tröja har jag beställt, funderar på att kika lite mer och kolla om man hittar nått mer.

Hade matte prov idag och det fick åt pipsvängen kan jag lova. Men det var tydligen ett oviktigt prov.

Sedan imorgon så har jag en enda lektion så då ska jag börja med att spendera min dag på draggen med marre tills typ tolv halv ett nått sånt för att sedan ta mig till östra och ha en lektion,kanske. Lektionen kanske inte ens blir av då det inte lär vara många på den lektionen. Men hon får skylla sig själv då vi frågade om vi inte kunde få en läxa istället för att ha lektion men det var tydligen så att hon bröt mot skollagen eller något sånt då. Men förstår hon det inte första gången vi säger till henne så får hon skylla sig själv.

Idag skulle jag egenligen ha farit på möte med skolidrottsstyrelsen för västerbotten men känner att jag inte har ork till det hela och har egentligen träning men orken räcker inte till då det har blivit sena kvällar och sömnlösa nätter i veckan, så det blir en vilo kväll och älsklingen har träning så blir väl att kika på tv ikväll.
Eller så blir det som vanligt, jag tvingar mig själv till träningen för att sedan komma hem och stupa i sängen.

Börjar bli rätt less på att hela tiden vara trött och grining.

Nu ska jag ta och kila men ska bara ta och slänga in en dagen outfit eller något liknande.



HARE
// LATLI
2 Kommentarer
JUUUUULIA:

söt natli :]

2009-09-17 | 22:38:27
Anonym:

Jag har en sån fast vit och blå ;D

2009-09-18 | 12:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: