2009-09-15 | 22:38:40

kort ointressant sammanfattning.

Okej, nu har det inte varit så bra uppdatering på ett tag.
Igår var det match mot dalen, eller rättare sagt träningsmatch.
Tror vi var runt 13 st eller något sånt.
Men vi kämpade oss igenom matchen och losade med 4-2 eller nått sånt. BRA TJEJER!
Satte nog världens fulaste mål, var en tänkt passning in framför mål men råkade skjuta på målvakten så att den gick in. Men ett mål är ett mål!

Egentligen för att sitta vid datorn nu så borde jag packa grejer inför imorgon,plugga matte eller ligga i sängen och sussa sött.
Men istället för att göra något sånt sitter jag fastklistrad på golvet med datorn i knäet, inte lovande då vi har prov i matte på torsdag och jag lär vara dööööd imorgon efter att ha badat en hel dag.

Sen på torsdagen så ska jag på möte med styrelsen för västerbottensskolidrottsförbund då jag sitter med i den och vi tydligen ska till Göteborg i början av oktober. Hinner kanske träffa Marie tvärt då, saknar tjejen massor!

På fredag har jag en lektion på hela dagen och då har jag tänkt vara "sjuk" då psykologiläraren vägrar kompromissa! dumjävel!

Nämen nu ska jag faktiskt ta och packa det sista tills imorgon och sedan skriva något sött sms till älsklingen då han har match nu typ.

Just det, glömde säga att min blogg är under makeover av min söta vän Julia fast det kanske ni märkt vid det här tillfället, hehe.

Bjuder på en bild innan jag stänger locket på min dator.

bland dom fagraste bilderna på mig!

min alldelens egna modell!

bjuder på en ego bild för att förlänga någons liv!

Hare
// LATLI
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: