2009-08-02 | 23:37:17

snart 5 dagar kvar...

nu är det alltså söndag och imorgon blir det måndag vilket innebär att då är det fem dagar kvar tills jag blir 17.

idag när jag och älsk var ute och promenerade så slog det mig/oss att det inte var så speciellt att fylla år längre, det är som en regulare day fast folk säger grattis till just dig.
Men när man var typ 5 och fyllde 6 kunde man inte sova på natten och sen om man somnade som vaknade man ca sju på morgonen full av förväntan och låg snällt kvar i sängen och väntade tills någon annan hade vaknat.

idag har jag varit med ogge vi har gått på promenad till och från ica.
himlen såg grå ut så jag tar på mig en jacka, men efter en stund insåg jag att det typ var det dummaste jag gjort idag.
luften stod helt stilla, ärligt talat.
vi hyrde en film, Yesman.
redigt rolig film med Jim Carry i huvudrollen.
tycker han är helt okej förutom att endel av filmerna han är med i blir bara för mkt.

sedan på kvällen blev det älsk igen.
jag packade dom få sakerna jag ska ha med mig till julia på måndag, då jag far till henne stuga tills på onsdag.
sedan gick vi ut till "tha gang" som lirade lite rövdunk.
blev myggit så vi gick hem och jag hoppade in i duschen och sen gav jag ogge massage sen låg vi bara och myse samtidigt som vi såg på tv.

Imorgon blire nolia med petra sedan blire bussen till robertsfors där julia ska hämta upp mig.

men nu ska jag ta och lägga mig i sängen och sova så jag är pigg imorgon.

men innan jag stänger igen locket bjuder jag på några bilder.
se och njut




och som kronan på verket,pricken över i:et osv,osv
bjuder jag på en fager bild av mig och min bästa vän,tandställningen.


over and out!
peace
/ LATLI

2 Kommentarer
mariellemarielle:

yesman suuuuuuuuuuuuger :O

2009-08-03 | 12:14:03
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/
Marielle:

jag vet babe! :d jag ska köpa en present på söndag! VAD VILL DU HA?!??!:D



haha kul att ja spammar :(

2009-08-06 | 12:08:37
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: