2009-04-08 | 10:02:59

Oggebooi

Ligger hemma och hostar och snorar. Sjuk är vad man är. Föresten så är det Oskar som skriver nu  :O Har verkligen inget för mig så varför inte skriva här? ;);)

Gårdagen var väl ingen höjdare, låg i sängen och såg tv hela dagen. Blev att fara till stan en snabbis och göra syntest vid middagstid. Måste lämna in det så man får börja övningsköra någon gång. Testet gick bah bra iafl. Åt rullkebab till middag, en kall sådan. Inte så lyckat. Blev att ägna lite tid åt skolarbete efter maten. Inte kul någonstans.
Fan vad jag klagar hela tiden. Vad gör jag det för? Jag har inget att klaga på, jag har ju världens bästa flickvän :)

Nathalie kom på besök lite senare på kvällen. De va mys, alltid grymt skönt att umågs med henne. Blir så lugn och fin när hon är med (A) Såg innebandyn tillsammans och Warberg vann då mot Balrog med 8-5 eller vad det nu vart och Aik-Storvreta gick till sudden som de två senaste matcherna. Aik vann dock matchen. Warberg-Balrog spelar igen på fredag.  På tal om innebandy så har jag egentligen special idrott nu, men sjuk som man är så får man ju va hemma.
Aja nog om innebandy och tillbaka till den underbara kvinnan jag just nu delar mitt liv med. Är så glad över att hon finns för mig, jag behöver dig verkligen Nathalie! Jag älskar dig.

 

Kan ju meddela att flickan min snart far till käftis och skruvar lite bland tänderna. Lite nervös är hon, men vem skulle inte vara det!? En okänd Agneta som ska skruva en i munnen. Bara namnet är skrämmande, "Agneta den vårdslöse" :O Bara hon inte förstör Nathalies vackra leende, Aja den där Agneta borde ju kunna sin sak så det går nog bra. :) På tal om käftar kanske jag borde ta och stoppa något i min käft. börjar bli rätt hungrig. Frukost nästa!

Over´n out// Ogge


All the pain in this world won't stop us now
For we have each other
All the hate in this world can't tear us apart
This love is forever

1 Kommentarer
Anonym:

STORBLOGGARN OGGE!

2009-04-13 | 13:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: