2011-02-27 | 18:31:46

27 februari och vi gav Strand smisk så nanting!

Jobbade även igår och spenderade kvällen med min bästaste!

Idag pluggade jag lite på idrottsmedicinen innan det var dax att gå till hallen för dagens match.
Men innan jag gick till ola va jag ute och gick med Joker i 45 min, det blåste kan jag lova!

Kollade på hj18 matchen innan det var dags för min egen.
Det var riktigt roligt att spela och vi vann med 11-5. Blev en balja och 2 ass för min del.

Klickar runt på massa bloggar för tillfället och läser många inlägg som har med studenten och balen och alla klänningar osv att göra.

Jag är happy att jag har köpt alla klänningar, både den till studenten/skolavslutningen och balen.
Kingeling, typ första gången jag är ute i tid med någonting!

Sitter just nu med tända ljus och väntar på bby :*



PUSS ♥♥
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: