2010-01-13 | 19:24:49

lättnad

Kan väl göra ett provförsök med blogg igen.

Idag fick vi en engelska uppgift som tydligen skulle vara klart idag men ingen fick veta det och allt blev bara kaos i mitt huvud, paniken spred sig!
Så det slutade med att jag ringe min lärare som varit hemma idag med sjukt barn så vi inte fick någon riktigt information om allt.

Då fick jag veta följande :• Allt skulle egentligen varit klart idag och gjort under lektionerna.
• Att det blev framflyttat till söndag kväll och att vi fick göra det hemma istället.
• Vi får använda internet om vi vill (kunde vara bra träning) men ville vi ha det så likt  
ett np så skulle vi inte använda det.

SÅ KLASSEN SER NI DETTA SÅ VET NI! KOMMER BERÄTTA DET IMORGON PÅ SKOLAN OCKSÅ.

Kan passa på att berätta att jag har tre matteläxor att göra klart och ett matte prov imorgon, som jag kommer faila på, igen... Ska dock fråga sött om jag får flytta fram det några dagar. (A)


Nu ska jag fortsätta skriva på engelskan så jag får det bortgjort någon gång det finns plenty of others things to do.

Hare

// LATLI


Images lose their color. Love loses its glow but i never thought I would lose you.

1 Kommentarer
Mallan:

awesome att du ringde och kollade upp och fixade natli!:D

2010-01-13 | 22:29:34
URL: http://malindahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: