2009-11-10 | 19:14:58

faaaeeeennnn

Historia provet gick väl helt okej kändes det som,men resultatet är ca 2 veckor bort.
Efter provet hade vi tydligen temadag om finland hela dagen...blev att kolla på en föreläsning och en film.

For hem och åt för att sedan börja plugga matte men fattade inget så la det åt sidan och satte mig i fotöljen,somnade! Blev väckt klockan halv 8 och samlingen till träningen är 20 i.
Kommer till träningen trött och så. Gör typ världens sämsta träning i världshistorien,pinsamt.....
Kom i säng ca kl halv tolv.

Något som gör mig irriterad är när folk försöker lura en,hade tänkt köpa 2 st biljetter till Takida den 14/11 i Umeå.
Hittade dom på blocket.  300 kr st. Skulle få dom för 500 tsm. Men han slutade svara när jag mailade så pappa ringer och han svarar. Sedan när pappa säger att det handlar om biljetterna han har ute på blocket så kastar han på telefonen,dumjävel....

så förlåt älskling men blir inge takida :( :( :'(

Sedan på fredag ska jag kanske vara ledig för att jag ska till skellefteå med gruppen jag hade i lycksele på North active camp!
Kommer hem på lördag,blir kanske att se ogges match om jag hinner hem, sedan på kvällen blir det att vara med älsk då vi varit tsm i 21 månader då. 21 underbara månader!
Sen på söndag är det match mot guif med mah ladys!

ikväll så blir det en lugn kväll. gubben är på träning och jag ska snart kila in i vardagsrummet för att se hockey med pappsen :)

Men ni får ha det så bra!

Hare //
LATLI


MIN ANDRA HÄLFT!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: