2009-06-25 | 22:51:42

shaaaaame

Dålig uppdatering av mig, väldigt dålig!

Kan ju berätta att jag jobbar sista dagen imorgon på mitt sommarjobb,förskola Bamse har jag jobbat på i två veckor då.
Under den här tiden jag inte bloggat så har jag ändå läst andras bloggar och försökt förstå vad som får dom att orka skriva varje dag eller åtminstonde varannan dag.
Jag orkar inte göra det, lat I know.

Kan ju berätta att avslutningen ägde :)
Puss på tjejerna, :)

Kan ju med gråten i halsen också berätta att min hunny flyttar till Göteborg....
Inget öga var torrt på någon av tjejernas av dom som brukar vara med henne.
WE LOVE YOU MÄRY!!!

Jag var även sjuk på midsommar då jag jobbar med barn som sagt..
Men dom är söta ändå :)

Igår såg jag på älsks korpen match, dom lira ba fiiiiiiiint.
fast inte helt oväntat så gjorde ogge illa sig :( (hade sagt innan matchen att han skulle göra illa sig)
en fot i huvudet :(

Blev,var och är orolig för honom.
Klart man inte vill att den man älskar ska gå omkring och ha ont och lida men vad ska man göra åt det lixom?
Jag saknar honom redan ändå, även fast jag träffade honom för ett tag sen, nog för att det var en kort stund.

Han är verkligen mitt allt och jag kommer alltid älska honom, jag kommer alltid vara kär i honom.
Min första riktiga kärlek!


Kan ju även passa på att säga thaaanks till tjohalia som gör om min design :)


btw, tjejer vi måste hitta en dag då vi träffas hos Marre!

hinner eller orkar inte lägga in nya bilder!
kommer någon annan dag!

puss´n

LATLI



       MY LIFESAVER´S!
1 Kommentarer
marrriiii:

jao, faktiskt så måste vi det :(

2009-06-29 | 21:43:28
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: