2009-07-21 | 16:13:40

SNÄLLA?

Nu har jag inte uppdaterat på as länge..... bäääd.

Undertiden jag inte har bloggat har jag hunnit få tandställningen uppe. funnnny
Jag har även varit i Haparanda över helgen och kollat på där pappa växte upp. najsigt!

Just nu är älsklingen på åland och jag saknar honom massor!
Vill bara att han ska komma hem och mysa med mig!

Jag har även hunnit med att träffa sofia, jag saknar att prata med henne.
Våra små samtal på spanska lektionerna osv!
men snart ses vi ju! :D

Men nu ska jag gå och vara social med min familj och min farbror!

Hare!



HON ÄLSKAR MIG JAG LOVAR!

KOM HEEEEEEEEEEEEEEEEEM!

/LATLI
1 Kommentarer
Anonym:

tack nätty :]

2009-07-23 | 11:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: