2009-01-25 | 11:12:12

mjölkskumm

just nu är allting lite mer invecklat och kompliserat vilket jag hatar. menmen, förhoppningsvis löser sig allt.

duktig som jag är råkar jag halka på mina kuddar så jag översträcker mitt opererade knä, sköööööööööööt.
tror faktiskt det svullnade lite. :( menmen. inget allvarligt :)

för ett tag sen så var inte allt bra mellan mig och ogge. suck
jag förstår inte vad som är felet egentligen.
allting blir bara fel. vilket som suger.
förhoppningsvis fixar det sig.
om inte vet jag inte vad jag tar mig till.
jag älskar honom verkligen mest av allt!   

nu ska jag kila och försöka tänka på annat.
hejs

I SEE CHANGES!
1 Kommentarer
petriZz:

Hur fan lyckas du halka på kuddar? :P Söötis

2009-01-26 | 09:22:01
URL: http://overdriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: