2009-08-01 | 12:02:03

duktigt naty!

igår blev det bio på kvällen, såg Year One där bland annat Jack Black var med.
roligt nog hade filmen permiär i onsdags och vi var där igår och det var 7 st i hela bio salongen....

gjorde faktiskt också ett kap igår då jag fick en tröja för 100 kr som egentligen kostade 249 kr.
den var lite defekt lr vad man nu ska kalla det, men det var inget man tänkte på.

hade funderingar att fara och kolla på Nolia idag, men blev inte så. men kanske far lite senare idag.
dom har ändå öppet till 18.00 så :)

men nu ska jag ta och tvär sola och duscha efter min löptur som följdes av lite armhävningar och sånt.

bara 6 dagar kvar tills jag blir 17 år :)

vi ses kanske snart igen!

/LATLI 


 jag bju som vanligt!
1 Kommentarer
marielle:

hahaha äru säker ;)

2009-08-02 | 21:32:15
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: