2009-08-23 | 01:41:29

ärligt talat,

jag sitter i en säng helt ensam och funderar på att sova.
smsar också med nina samtidigt, vi pratar om våran första läxa. musikanalysen.
vad ska vi ens analysera i låtarna? äre bara jag som inte fattar eller? :O
aja, lär ju ändå bli tvungen analysera två låtar...

sist jag skrev var den 17:e, vilket var för 6 dagar sen.
bloggtorka lr tappat intresse?
kanske har inte ens intresset funnits där?
bra fråga.

under den tiden har jag inte gjort så mkt.
börjat skolan,tränat, varit med ogge dömt fotboll.
inget ovanligt.
har även varit och fixat med min brejs.
ont gör det iafl kan jag säga....

funderar på att beställa ett start kit från sara med i.d bare minerals för 899 kr :)

näe, nu kallar sängen för mkt och ögonlocken känns som bly.
dags för mig att stänga ner och sussa sött.

hare bra tills vidare!

//
LATLI
1 Kommentarer
MARIELLE:

Läste också om att beställa if smink för mycket bättre pris! :D Men vet inte..

2009-08-23 | 12:43:09
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: