2009-04-08 | 22:36:10

wihooo

jag slapp skruvarna idag!! super glad lr vad?
jag bytte bara tråd men det gör ont ändå.

idag har jag inte gjort så mkt förutom att slappat och haft det skönt.
jag har städat klart hela huset nu. damsög alla rum förutom toaletterna igår. toaletterna gjorde jag idag samt moppade hela huset.

Lovet blev inte riktigt som planerat. blev inte att följa med marika till deras stuga i borga.
Men nu ska min familj fara till sundsvall och sedan ta tåget därifrån till stockholm eller göteborg. vi får se vad det blir.

Kvällen spenderade jag hemma hos min sjukling. det är redigt synd om honom.
blir värsta ledsen av att se honom sjuk och slö.
Men det är sånt som händer.

Jag älskar honom mest av allt!
Han är verkligen den enda för mig!

   jag vill ba äta upp han!

Men nu ska jag ta och kila ner i sängen.
Måste upp och sminka min bror till emo tidigt imorgon.

BTW, slutar klockan tjugo i tolv imorgon. har bara två lektioner! :D
blir kanske stan sen.

men nu ska jag ta och sussa.

puss/ LATLI
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: