2009-04-06 | 20:49:49

taggad på spanska prov imorgon

Jaha, då sitter jag här och ska egentligen plugga till spanska provet imorgon men det går ju som det går. vilket betyder att det går sådär.

Jag kan i alla fall passa på att säga grattis till p-92 som kom trea i umecupen tror jag det var. Grattis.
Jag och Julia satt och blundade varannan gång då det slutade med straffar.
Men jake hade flyt. (bilden är från ett annat tillfälle) (bilden är från ett annat tillfälle)

Min buse till pojkvän lyckades dra på sig en matchstraff i första. Men enligt dom flesta som såg det så var det en axel mot axel situation då ogge var lite starkare tydligen. Men gjort är gjort.



Kan ju passa på att säga att jag är rätt sugen på att dra utomlands nu ett tag och bara vila upp mig. Men drömma kan man ju alltid.
Som jag nämnt i något tidigare inlägg så har träningarna slutat, eller rättare sagt tagit ett uppehåll och jag ser min chans att fara och träna upp mina ben ordenligt. Fast man måste ju ta sig någon stans också. Personligen tycker jag att det är jätte tråkigt att fara och träna själv...
Men vi får se hur det blir med allt.

Jag sitter och sneglar mot spanskan. Preterium och Imperfekt. jag kommer aldrig lära mig vad som är vad....
Men jag kan alla spanska glosor iafl! och böjningarna på olika verb, även på dom oregelbundna! :) tack vare älska kanske jag borde säga.

Idag hade vi först idrott (handboll) vilket funkade. fast det var många som var helt vilsen, men det är inte så helt ovanligt.
Efter det hade vi 40 minuters matte, vi började med statestik idag, jippi.
Sedan hade vi estetisktval, vilket är musik för mig. det gick väl helt okej. Vi skulle spela upp låten "The Final Countdown". Inte helt okänd för dom flesta.
Kan ju ge johan olofsson creds för att han hjälper mig på gitarren. Då ett av mina mål är att kunna sjunga och spela gitarr samtidigt. Han är som en liten extra lärare.
Sen var det sista lektionen för endel, typ halva klassen. Engelska. Dom som inte hade redovisat sin resa gjorde det. Men det är fortfarande endel som inte har gjort det. Jag tycker att julia och marres power point var klockren. Jag förstår ibland inte vart dom får det ifrån! men det är roligt!
Kan nästan påstå att det inte var någon som INTE skrattade. Bra jobbat tjejer!
   Mah sunshines! (nyaste bilden!)

Sen återstod sista lektionen för mig marre och julia bland annat, matte......
nämen vi jobbade oss tappert igenom hela lektionen med bla. Lennart.
Jag kan inte riktigt säga vad som är felet med honom. Men något gick fel med honom, eller frågan är vad som gick rätt med honom. Inget skulle jag vilja påstå.
Men alla är inte perfekta. Endel inte ens i närheten.
Det har vi ju sett bevis på.

Jag sitter och snackar med Sofia som har paxat en plats bredvid sig till mig på spanskan. CREDS TILL DEN SKÖNA TJEJEN!



Kan också meddela att jag saknar ogge massor nu! jag vill bara kramas med honom. Men vi lär ju kanske träffas snart! <3

Men nu ska jag ta och avrunda och önska alla en trevligt kväll och fortsatt vecka. Vet inte om det kommer några fler inlägg denna vecka.
Men hare, puss.

p.s glöm inte att falskhet och lögner lurar bakom varje hörn! d.s




puss/latli
1 Kommentarer
sofia:

men du...inte så jätte vacker bild på mig....men jag kan överleva idag bara för att du är HEL TREVLIG :D puss på dig och jag paxar en stol till dig jag lovar :*

2009-04-06 | 21:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: