2009-04-07 | 22:53:04

käftis och skruvar

Jag glömde berätta om min morgon dag.
Jag ska infinna mig på sjukhuset på tandläkarhögskolan lr vad det nu heter. är i alla fall fyra trappor upp. eller ett hisstryck.
jag ska alltså sätta in skruvar i underkäken. jag vill itne ens tänka tanken.
det är inte min riktiga tandläkare som ska sätta in den utan en kärring som heter agneta tror jag... Hon spetsade mig i munnen förra gängen hon skulle göra världens enklaste sak. men hon lyckades ändå.och dessutom pajade hon mer.
För ni som inte vet så har jag tandställning nere. ska få uppe också. beror inte på att jag har snea och fula tänder. utan att jag saknar tänder... suck.

så imorgon klockan halv elva kommer jag sitta livrädd i en stol hos en galen tant. vet inte än om jag kommer till skolan efteråt. det får jag se. annars träffar jag klassen på torsdag ju! då jag har två lektioner. väääärt!
whis me good luck hos käftis.

men nu ska jag sussa.

PUSSAR / LATLI


                                                                       Sedan så extra mkt pussar till ogge!


          MITT ALLT! <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: