2009-04-10 | 10:41:19

fuuuuck




Jaha, nu sitter jag här. Snorig och febrig. Men man kan ju inte skylla på någon annan än mig.
Det var ju jag som for till ogge och nu blev jag sjuk.
Älska börjar har blivit näst intill frisk och mitt huvud dunkar.

Näe, nu ska jag ta och göra något vettigt. Kanske läsa en bok och kurera mig.

Blev inget stockholm eller göteborg heller.

Det blev inte ett speciellt långt inlägg.
Kan bero på att jag typ inte orkar röra på mig.

KÄRLEK TILL MELISSA HORN!!!

Hare!

puss/LATLI
3 Kommentarer
malin.:

haha, ja! men vilket av dem? å hur långt? tar isf mer på spinningpasset om du ska vara med ;)

2009-04-18 | 11:43:15
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/
malla.:

har inget brunt för tillfället, inte läder iaf. men, skare vara flätat eller av den andra lite större? har sagt 50 till alla andra, men du kan få en för 30 ;)

2009-04-20 | 10:32:26
PetriZz:

Miiiiiiiiii, din nya header är skitsnyggg :D

2009-04-22 | 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: