2009-04-02 | 20:51:45

baaaaad

Nu fick jag plötsligt dåligt samvete över att jag aldrig skriver i bloggen. Vet faktiskt inte vad jag ska skriva. hehe
Kan ju berätta att jag var och gjorde mitt knä test i onsdags. Jag hade varit superduktig men skulle träna baksida och framsida lår lite mer men i och med att innebandyn är slut nu,sista träningen idag. Så då kan jag börja fara och gymma istl! tummis på den då. ehehe. Vi lär ju se hur det blir med den men aja.
Idag så hade vi matlagning på näringsläran idag. det blev en sallad med lite av varje i, bönor,lök,chili,gurka,tomat,citron,lime osv. god va den iafl. sedan gjorde vi även en penacotta. Skit god från början sen blev det för mkt. det slutade med att jag fick huvudvärk och började må illa. suck, finns nog inget värre. skulle nog vara att spy.
Idag har söta SOFFE gjort min design på bloggen redigt fin! tack för det!

Jag satt och funderade över att alla såna där "gangsters" är nog goda personer inners inne. ingen föds ond? eller?
Det är ju något man kan fundera länge på.

Jag sitter just nu och tittar på hockeyn och det står 3-2till schweiz i andra perioden mellan sverige och schweiz eller hur det nu stavas.
jag har inte så mkt annat för mig då jag inte kände för att fara på träningen då min huvudvärk vägrar gå bort och önskar mig illa.
Jag har dessutom börjat se en ny serie eller vad man ska kalla det. Hur bra som helst! "The secret life of the american teenager" klicka här. jag är verkligen fast i det.

Dessutom har jag skaffat mig ännu en favorit artist. Melissa Horn. gu´så najs.

Jag kan ju också berätta att jag saknar mannen i mitt liv, Oskar.
Det har nu varit vi i 413 dagar om jag räknat rätt. Och jag träffade honom igår men saknar honom ändå.

Han kanske är söt och kommer förbi mig efter träningen och ger mig en go´natt puss.

Jag lyckades i alla fall inte bli lurad nått igår. vilket var tur. fast blev lite fundersam när lovisa visade en artikel om mobilförbud :O fast tänkte för mig själv,  "lycka till med att få min telefon" hehehe.

Jag har även kommit fram till att juliake är född ond. jag sa tidigare i inlägget men jag tror fan inte det gäller henne. Hon är riktigt skadeglad. fast det sägs ju att skadeglädje är den enda rätta glädjen!? Nu kommer säkert julia säga att jag är lika ond som henne. då jag har svårt för att hålla mig för skratt.
Och jag ska alltid försöka spela sur men grattis natt1, inte så lyckat då jag alltid börjar le direkt. och jag lovar att julia skrattar och retar mig för det! *snyft*

nu ska jag ta och fokusera mig på hockeyn ordenligt :)


SÅNA SAKER SKA FINNAS I ENS LIV VARJE DAG!!!!!!!!



          MY SUNSHINE IN THE RAIN! 14/2-08
3 Kommentarer
jessicaaa!:

och din blogg blev ju jättefin! :D du var ju även as fin i kort hår! :D

2009-04-02 | 21:57:46
JULIAKE:

men jag skrattar väl aldrig åt dig? (A)

2009-04-02 | 22:09:50
URL: http://juliake.blogg.se/
SOFFE:

varsågod finis:D

2009-04-02 | 22:30:21
URL: http://anchaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: