2009-04-07 | 22:43:03

älsk är sjuuukling

Jag har alltså nyss kommit hem från ogge, han är typ rå förkyld. Stackare.
Så blev mesta att krama på honom under kvällen.

Idag så hade jag mitt "efterlängtade" spanska prov. gick väl inge vidare.
Sen har vi bara haft allmänt dryga lektioner med anders som ska bli svenska lärare och inte kan stava. dåååliiiigggg!
En rolig grej var att på matte lektionen så hade vi fyra lärare.... guddan (virrig) och Anders(finner inga ord till kassheten), Lennart (jävla svamp) och sen johan (kungen av matte). Han är verkligen hur bra som helst på att förklara så man förstår osv.
Creds till honom.

sen så hade vi typ inte så många fler lektioner. lr jo svenska, men den orkar jag inte säga nått om. anders höll i den och jag vart ointresserad så fort han gick in genom dörren.

men annars så har dag i helhet varit helt okej. vi tog en glass på apberget när vi kom ner till stan.

Jag ska väl börja avrunda så jag kommer i säng i tid. ehm... lite sent påtänkt kanske.

Bilder från mobilen kommer :)

jag och marre hade en likadan dag, den var ej tänkt eller planerad.
min älskling är sjuk :(
MÄÄÄRRYYY loves me! (suddig)
den omtalade svampen och alla hans namn......



Men sleep tight. jag ska i alla fall drömma söta drömmar om sötnosen och mig!
Krya på dig OSKAR!!!!!!!

PUSS / Latli
1 Kommentarer
JULIAKE:

haha, "erik" heter väl ändå johan (;

2009-04-07 | 22:46:17
URL: http://juliake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: