2008-09-25 | 00:00:00

sussa sött...

jahaaa, då blev min kväll förstörd.
jag hade skrivit ett jätte lång inlägg, och då menar jag jätte långt.
men klyftig som man är så klickar man bort fliken. inte roligt.

i alla fall så sitter jag på min säng med en manik i knäet. inte lovande.
ikväll vart det träning i sista sekund.
och vi fick våra klubbor idag också :D
green peace lr hur sofia? ;)

innan jag råkade ta bort det superlånga inlägget så var jag stolt över mig själv.
jag har gjort bort analysen av arbetssätt och lärande (grupparbetet) och engelskan och det mesta av spanskan.
men jag måste ändå plugga matte i helgen. balle

snart måste jag sova.
om mitt knä vill alltså. det vill verkligen döda mig.
men snart är det över. lr är det bara början? ;S

men nu ska jag stänga locket på denna sak och dra igen ögonlocken och försöka somna.

men jag saknar ogge massor :( inte roligt.

    hehe, här kommer en bild på mig från emlins feeeest.
1 Kommentarer
juuuuuulia:

länge sen nu :(

2008-10-02 | 10:31:59
URL: http://juliake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: